26 Temmuz 2009 Pazar

Bir pazar daha bitti











Pazar günleri neredeyse ben hamile kaldığımdan bu zamana( ki şimdi daha da önemli) biz hep kocaman ile koşuyolu semt pazarına gider haftalık sebze meyvemizi alırız.Büyük marketlerde satılan sebzelerin suni neredeyse plastik gibi olduğunu düşünüyorum.Pazarda en azından seçenek daha fazla.Hele bide köyden bahçesinde yetiştirdiği sebzeleri satan bir satıcı buldum mu süper oluyor.Bir kaç haftadır kabakları semizotunu domatesleri tam denk düşürdüm.Ayşe İpeğ'e ek gıdaya başladığım şu günlerde çok iyi oldu.Gerçi tazeliğine veya hormonsuzluğuna güvenmiyorsam organik hipp marka meyve sebze pürelerini veriyorum.Şimdi artık genetiği oynamamış bol bol hormonlanmamış veya zirai ilaçlanmamış ürün bulmak çok zor.İnsan vücudunda hormonlar dengesini şaşıyor.Kanser hastalığı,kız çocuklarında erken ergenlik belirtileri artması ve daha bir sürü değişken hastalık neredeyse yediklerimizle yönleniyor.Fastfood beslenme,genleriyle oynanmış sebzeler,(Pazar da çekirdeksiz karpuz gördüm )abur cuburlar ve sonuç giderek kalitesizleşen insan organizması.Ben tercihler konusunda bizlerin birşeyler yapabileceğimize inanıyorum.Tercihlerimizi doğaldan yana kullanırsak doğala ulaşmamız o kadar kolay olur diye ümitediyorum.


Bu haftasonu nasıl geçip gitti anlamadım.Ama güzel dingin bir haftasonuydu.Cumartesi dostlar geldiler bize:) balık sofrası yaptık bol yeşil salata oh ne güzel oldu:) Bu sabah ipek hanım hissetmiş olacak ki her zamankinden daha geç uyandı:) saat 7 de cin kesilen hanım, bu sabah bizi saat 9 a kadar uyuttu:) Her akşam olduğu gibi bu akşam da saat 10 yatağa kon diyerek başını yastığa koyar koymaz miniğim rüyalara daldı:) Şimdi artık anne baba için biraz keyif vakti :) Bu arada ben bunları yazarken kocaman mutfakta bi işler peşinde(bazıları için pazar hala devam ediyor sanırım).Bugün ev temizliği yapıldı,pazar alışverişi yapıldı , banyo keyfi yapıldı (aralarda biraz gezildi tozuldu ( : ) Şimdi ev keyfi vakti :) Birazdan süt yapması için vita malt içilecek ve bir pazar günü daha bitecek.Mutluyum , dinginim , gelecekten ümitliyim.

4 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Merhaba,
Ne kadar güzel bir kuzu varmış burada böylee...
Memnun olduk efendim :)

fazi dedi ki...

merhaba duru nun annesii :) bende bir süredir duru yu izliyorum maşallah çok tatlı bir kız:)tam lokum :) bizde memnun olduk sevgiler :)

a.y. dedi ki...

Fotoğraf istemekle ne iyi yapmışız. Ne kadar tatlı çıkmış, tokası bile var yani:)Öpüyorum sanal sanal:)Organik mevzusu ile ilgili uzun yazacam bir ara fırsat bulduğumda:))

fazi dedi ki...

teşekkür ederiz :) çok süslüyüz çok :) organikler ile ilgi merakla bekliyorum.lakin kafayı fena taktım bu orgaikliğe :)