16 Ocak 2011 Pazar

tarihe notlar düşmek gerek.Unutuyor insan zaman geçtikçe..

Babannesi: İpek odan çok dağılmış hadi toplayalım odayı
Ayşe ipek: haayır poopamam

Yılbaşı zamanı ağaç süslenir.(Ayşe İpeğin tüm sabotelerine rağmen)

Anne: ağaç süsleri ağacın üstünde durur.
Ayşe ipek: bir süre geçtikten sonra elinde bebeğine ' ağaç hayır, ağaç eblenmez 'derken bir el ağacın üzerinde ki süsleri çekiştirmektedir.

iki yaşına geri sayımın başladığı şu günlerde iyice dillenen kızım artık bize laf yetiştirme durumunda.

söylediğinde en çok güldüğüm (içimden tabi)

Evet  - Ebet

Döküldü - dötüldü

Mendil  - mendii

ayakkabı- aabbuu

artur - arçur

şeker - çeçer

Bu arada elleri kirliyse hiç bir yere dokunmaz silinmesi için elleee  elleee  diye ortalarda dolanır. üstü başı kirlense ıslansa hemen çıkarır , saçına mutlaka tota takılmasını ister.Tota takılırken özenle bekler,aynaya bakmaya bayılır önü arkası pozlar verir, yeni alınan bir kıyafet giydiğinde mutlaka menim diye gösterir,
boya kalemlerine bayılır günde bir kaç posta cizci (çizgi) yapmak ister.oyun hamuru bulamassa evde ki ekmek içini hamura çevirip hamuu hamuu diye dolanır.

4 yorum:

Aylin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin dedi ki...

Merhaba,
Mail adresinize ulaşamadığım için buradan yazıyorum. Bir sosyal sorumluluk projesiyle ilgili görüşmek isterim sizinle. aylins@sesliharfler.net adresinden bana ulaşırsanız çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.

fazi dedi ki...

aylin merhaba
uzun zaman oldu giremedim bloga kusura bakma nasıl ulaşırım?

seda dedi ki...

fazi'cim nerelerdesiniz,nasılsınız,ipek nasıl özledim sizi..ipek'in yeni fotoğraflarını koy annesi bakalım güzel kızına..
ben de taşındım başka adrese..
www.gencergenc.com
beklerim cnm..görüşmek üzere.